Bilim ve Teknoloji

Garanti BBVA mobil uygulamasında erişim sorunu

Garanti BBVA mobil uygulamasında 2 Mayıs'ta başlayan erişim sorunu kullanıcıları mağdur etti. Banka, teknik arızanın giderilmesi için çalışmaların sürdüğünü açıkladı.

Abone Ol

Garanti BBVA kullanıcıları 2 Mayıs itibariyle mobil bankacılık hizmetine erişmekte zorlanıyor. 

Uygulamaya giriş yapmaya çalışan kullanıcılar, "Özür dileriz, şu anda işleminizi gerçekleştiremiyoruz. Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz" ve "Cihaz eşleşmesi kaldırılmıştır. Uygulamanıza tekrar giriş yaparak kullanmaya devam edebilirsiniz" gibi hata mesajlarıyla karşılaşıyor.

Garanti BBVA'dan yapılan resmi açıklamada "Sistemlerimizde teknik aksaklık yaşanıyor, sorunun en kısa sürede giderilmesi için çalışıyoruz" ifadelerine yer verildi.

Bankadan yapılan ikinci açıklamada ise şu sözlere yer verildi:

Sistemlerimizde yaşanan kesinti teknik bir aksaklıktan kaynaklanmakta olup, herhangi bir siber saldırı ya da veri güvenliği riski barındırmamaktadır.

Bankamız nezdindeki tüm varlıklarınız ve kişisel verileriniz yüksek güvenlik standartlarıyla korunmaya devam etmektedir.

İşlemlerinizi kesintisiz şekilde gerçekleştirebilmeniz için tüm şubelerimizdeki ekip arkadaşlarımız hizmet vermeyi sürdürmektedir.

Sorunun en kısa sürede tamamen çözüme kavuşması için ilgili birimlerimiz yoğun şekilde çalışmaktadır.

Göstermiş olduğunuz anlayış için teşekkür ederiz.